Få en komplet behandlerløsning til din virksomhed

Eliminer store dele af klinikker og praksissers daglige administration
Beskriv din opgaveRing +45 4252 4488

Med e-conomics komplette behandlerløsning for klinikker og praksisser, kan du som behandler fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed

Med hjælp fra e-konsulenten, kan vi guide dig mod en omfattende og skræddersyet løsning, der kan revolutionere administrative processer for en bred vifte af klinikker og praksisser, herunder fysioterapeuter, psykoterapeuter, massører, hypnotisører og mange flere. Med sin automatiserede regnskabsfunktion forenkler e-conomic håndteringen af fakturering, bogføring og økonomisk rapportering, hvilket ikke kun sparer tid, men også sikrer nøjagtighed i økonomiske transaktioner.

Den integrerede patientstyring i e-conomic giver dit sundhedspersonale let adgang til relevante oplysninger, hvilket forbedrer patientplejen og letter effektiv kommunikation mellem behandlere. Funktioner som online booking gør det muligt for klinikker at automatisere aftaleplanlægning, hvilket ikke kun sparer tid, men også minimerer risikoen for dobbeltbooking.

E-conomic er kendt for sin fleksible tilpasning, hvilket betyder, at vi kan hjælpe dig med en skræddersyet løsningen der matcher dit specifikke behov. Dette omfatter oprettelse af hold, tilføjelse af særskilte ydelser og implementering af forskellige betalingsmetoder.

%

af alle danske virksomheder inden for sundhed og klinik bruger allerede e-conomic.

Med en skræddersyet adminitrations-og regnskabsløsning til din virksomhed får du:

Effektiv klientstyring

Opret nemt klientjournaler, tilføj filer og billeder, og centraliser al relevant information om dine klienter på ét sted. Den krypterede platform giver dig mulighed for at tilgå oplysningerne når som helst og hvor som helst.

Tidsbesparelse med online booking

Frigør tid ved at implementere online booking, som lader dine klienter selv booke deres aftaler direkte i din kalender. Dette eliminerer behovet for faste telefontider og papirlapper, samtidig med at du kan oprette events og arrangementer, som klienter kan tilmelde sig via en formular.

Fleksibel tilpasning efter behov

Vores brugervenlige brancheløsning er både pædagogisk og fleksibel. Den giver dig det grundlæggende fra starten, og du kan tilpasse løsningen efter dine behov. Skab hold, tilføj særskilte ydelser, implementer klippekortsordninger eller online betalinger – alt sammen for at imødekomme dine specifikke krav.

Automatisk indberetning til sygeforsikring Danmark

Med integrationen af vores partneres løsninger får du adgang til en række muligheder. Automatiser indberetninger til sygeforsikring danmark, og overfør alle data direkte til dit regnskab, hvilket sparer dig tid og reducerer risikoen for manuelle fejl.

Fokus på sikkerhed

Sikkerheden og overholdelsen er i fokus, da e-conomic sikrer, at alle data, herunder patientinformation og økonomiske transaktioner, er krypteret og beskyttet. Desuden kan klinikker opfylde overholdelseskrav og sikre, at deres praksis følger alle gældende regler og love.

For nogle sundhedspersonale, som f.eks. fysioterapeuter, der har behov for at indberette til forsikringsselskaber, kan e-conomic integreres med partnerløsninger for automatisk indberetning og følge reguleringsbehov. Vi kan hjælpe dig med at effektivisere dine administrative opgaver, forbedre patientpleje og sikre en sund økonomisk styring.

Få professionel hjælp til e-conomic

Hvis du ønsker at opgaven udføres professionelt og smart, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi hjælper og rådgiver dig ærligt og på bedst mulig vis fra start til slut.

Fortæl os om dine ønsker og få et uforpligtende tilbud. Du er velkommen til at ringe til os direkte på tlf. +45 4252 4488 – ellers udfyld vores kontaktformular, så vender vi retur hurtigst muligt med henblik på behovsafdækning og et uforpligtende tilbud.

Er du stadig i tvivl eller har spørgsmål?

– Bare rolig. Vi står klar til at hjælpe dig og din virksomhed

Udfyld formularen - så kontakter vi dig